بیژن ذوالفقارنسب مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است قرار گرفتن بین ۳تیم برتر آسیا موفقیت محسوب می‌شود.

ذوالفقارنسب

همشهری‌آنلاین- بیژن ذوالفقارنسب، مربی سابق تیم ملی بعد از پیروزی تیم مقابل اردن از تیم امیر قلعه‌نویی حمایت می‌کند و به همشهری می‌گوید: «نگاهی به چند بازی اخیر تیم ملی نشان می‌دهد که ما نتایج خوبی گرفتیم و بازی با اردن هم قطعا برای تیم مفید بود. نمی‌توان گفت که اردن تیم ضعیفی است و آنها هم در این بازی چند بار تیم ملی را به دردسر انداختند ولی ما در نهایت آنها را در زمین خودشان شکست دادیم. البته نباید فریب این بردها را بخوریم و از طرفی نباید بردهای تیم ملی را هم در این چند مسابقه بی اهمیت جلوه بدهیم.»

او درباره اینکه آیا تیم ملی نسبت به گذشته از لحاظ فنی پیشرفت کرده است، توضیح می‌دهد: «تیم ملی در جام‌جهانی نمایش ضعیفی داشت و با کارلوس کی‌روش هیچ وقت در جام ملت‌های آسیا موفق نبودیم. به نظر من تیم ملی نسبت به زمان کی‌روش از لحاظ سبک بازی پیشرفت کرده است و امیر قلعه‌نویی هم کارش را به خوبی جلو می‌برد. طبیعتا ضعف‌هایی وجود دارد که کادر فنی هم تلاش می‌کند آنها را برطرف کند چون ما در جام ملت‌ها بعد از صعود به مرحله گروهی، قطعا با حریفان سرسخت‌تری دیدار خواهیم کرد.» 

ذوالفقارنسب در بخش دیگری از حرف‌هایش تاکید می‌کند: «ما با هزینه‌ای سرسام‌آور در جام‌جهانی شرکت کردیم و تبلیغات هم روی تیم زیاد بود ولی در نهایت عملکرد ضعیفی داشتیم. من فکر می‌کنم اگر در جام ملت‌های آسیا، در بین ۳تیم برتر قرار بگیریم موفقیت محسوب می‌شود و اگر هم به فینال برویم عالی خواهد شد. البته مسئله مهم این است که در جام ملت‌ها، تیم ما از لحاظ آمادگی جسمانی در وضعیت خوبی قرار داشته باشد و در این زمینه نیاز به تقویت داریم.»

کد خبر 797082

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha